Якщо з якихось причин у покупця не виходить забрати своє замовлення, оформлений післяплатою, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.
У будь-якому випадку ви повинні розуміти, що з вашим замовленням працювали менеджери нашої компанії, ретельно упакували і доставили його на пошту.
Пошта в свою чергу вчасно його доставила та поінформувала вас про прибуття посилки у ваше відділення.
На шостий день перебування вашого замовлення на Новій пошті починається платне зберігання. Тому через п'ять днів після прибуття вашого замовлення на пошту ми замовляємо повернення посилки.
І так як в більшості випадків причиною неявки за посилкою є сам покупець - переконливе прохання оплатити нам витрати з доставки вашого замовлення туди-назад.
Спірні питання завжди можна вирішити, зателефонувавши нам за телефоном 093 400 75 40