Кошик
658 відгуків
Товар перевіряємо перед відправкою! Glory to Ukraine!
Nail Dekor
Контакти
Nail DekorВладислав
Харківське шосе, 182,, Київ, Україна
+380 (93) 400-75-40
Viber
0934007540
Мапа
+380 (93) 400-75-40

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • УкрпоштаОплата від 70 грн за доставку
  • Магазини Rozetka
  • Нова ПоштаОплата від 70 грн за доставку

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Карта Приват БанкуПри оплаті замовлення понад 1000 грн (Укрпошта 600 грн) доставка безкоштовна. Безкоштовна доставка не поширюється на оптові замовлення.
  • Післяплата (Передплата від 70 грн за доставку поштою)Післяплата Новою поштою можлива при умові передплати у розмірі вартості доставки 70-500 грн (уточнювати деталі).
  • Часткова передоплата (від 100 грн)Передоплата за доставку вашого замовлення поштовою службою. Мінімальна..100 грн.
  • Карта Моно банку

Гарантія:

На які товари надається гарантія?


На товари, що продаються в нашому інтернет-магазині, надається гарантія залежно від типу товару.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань із нашого боку є гарантійний аркуш із позначкою про дату купівлі.
Термін обчислюється з моменту продажу.
Гарантійне обслуговування забезпечується нашим магазином. У разі виникнення гарантійного випадку вам необхідно звернутися до нас за будь-яким із телефонів, зазначених на сайті, та повідомити менеджеру про гарантійний випадок. Якщо ви проживаєте в місті Харків, то передавання товару відбувається в нашому магазині. Клієнтам з інших міст України треба спрямовувати товари щодо гарантії через компанію Нова Пошта.

Витрати на доставку товарів щодо гарантії оплачує покупець. У разі якщо сервісна діагностика покаже, що поломка не підпадає під умови гарантії, то клієнт зобов'язаний оплатити інтернет-магазину витрати з ремонту або заміни товару.

Тарифи на доставку Укрпоштою

 /wp-content/uploads/2017/04/Upost_buklet.png

Тарифи на доставку Новою Поштою

 

 

Якщо замовлення не забирають

Якщо з якихось причин у покупця не виходить забрати своє замовлення, оформлений післяплатою, зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом.

У будь-якому випадку ви повинні розуміти, що з вашим замовленням працювали менеджери нашої компанії, ретельно упакували і доставили його на пошту.

Пошта в свою чергу вчасно його доставила та поінформувала вас про прибуття посилки у ваше відділення.

На шостий день перебування вашого замовлення на Новій пошті починається платне зберігання. Тому через п'ять днів після прибуття вашого замовлення на пошту ми замовляємо повернення посилки.

І так як в більшості випадків причиною неявки за посилкою є сам покупець - переконливе прохання оплатити нам витрати з доставки вашого замовлення туди-назад.

Спірні питання завжди можна вирішити, зателефонувавши нам за телефоном 093 400 75 40

 

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner